Saturday, December 31, 2011

HOT ανέκδοτα 5

Γιατί οι ελέφαντες φοράνε προφυλακτικά στα πόδια τους;
- Γιατί όποιον πατήσουν τον γάμησαν!






Ήταν ο Τοτός και λέει στον πατέρα του:
- Μπαμπά χθες είχα την πρώτη μου σεξουαλική επαφή.
- Μπράβο, παιδί μου. Για κάτσε να μου τα πεις.
- Δεν μπορώ μπαμπά. Πονάει ο κώλος μου!













- Ποιο είναι το ποιο άχρηστο πλάσμα στον κόσμο;
- Η γοργόνα. Ούτε να την γα**σεις μπορείς, ούτε να την τηγανίσεις.








Mία ωραία ημέρα που η Πόπη είναι στο σχολείο, της έρχεται ξάφνου η πρώτη της περίοδος...
Λέει στην δασκάλα της:
- Κυρία βγάζω αίμα από εδώ.
- Από που παιδί μου; ρωτάει η δασκάλα.
- Από εδώ, δείχνει η Πόπη.
- Πήγαινε αμέσως σπίτι σου να μη πάθεις τίποτα κακό, λέει η δασκάλα.
Πάει σπίτι, τη βλέπει ο Τοτός...
- Tι έπαθες αδελφούλα; την ρωτάει.
- Βγάζω αίμα από εδώ, του απαντάει η Πόπη.
- Για να δω, λέει ο Tοτός.
- Όχι Τοτό, λέει ντροπιασμένη η Πόπη.
O Τοτός επιμένει:
- Ασε με να δω.
- Ορίστε, του δείχνει η Πόπη υποχωρώντας.
Oπότε ο Τοτός φωνάζει έντρομος:
- Μαμά, μπαμπά, τρέξτε! H Πόπη έκοψε τ' αρχίδ** της!!!








Τρεις γυναίκες πάνε στον παράδεισο και τις υποδέχεται ο Αγιος Πέτρος.
Ρωτάει ο Αγιος την πρώτη γυναίκα:
- Τι αμαρτίες έχεις κάνει;
- Καμία!
- Καμία; Πάρε το χρυσό κλειδί!
Ρωτάει την δεύτερη:
- Εσύ τι αμαρτίες έχεις κάνει;
- Ε, λίγες...
- Λίγες; Πάρε το ασημένιο κλειδί!
Ρωτά και την τρίτη:
- Εσύ τί αμαρτίες έχεις κάνει;
- Όλες τις αμαρτίες του κόσμου!
- Όλες τις αμαρτίες του κόσμου; Πάρε αυτό το κλειδί.
- Τί κλειδί είναι αυτό; ρωτάει η γυναίκα.
- Της κρεβατοκάμαράς μου!








- Τί λέει η μπανάνα στον δονητή;
- ...
- "Τί τρέμεις, ρε μαλάκα! Αφού εμένα θα φάνε!"








Πεθαίνει ένας καλός άνθρωπος και περιμένει στην ουρά για να μπει στον παράδεισο. Έρχεται ο θυρωρός και μπαίνει ο μπροστινός του στον παράδεισο.
- ΑΑΑΑΑΑΑ! ακούγεται από μέσα μια κραυγή.
- Τι ήταν αυτό; ρωτάει ο άνθρωπος τον θυρωρό.
- Αυτό ήταν για την τρύπα για το αριστερό φτερό.
Μετά από λίγο ακούγεται πάλι:
- ΑΑΑΑΑΑ! 
- Αυτό τι ήταν;
- Αυτό ήταν η τρύπα για το δεξί φτερό.
- Δεν είσαι καλά, λέει ο άνθρωπος. Εγώ θα πάω στην κόλαση!
- Μα εκεί θα σε πηδήξουν!
- Ναι, αλλά τουλάχιστον έχω την τρύπα έτοιμη!

0 comments:

Post a Comment