Wednesday, December 28, 2011

HOT ανέκδοτα 4




Ήταν μια φορά, ο Τοτός στο σχολείο και η δασκάλα ζήτησε από τα παιδάκια να πουν κάτι που έχει πόδια. - Ο σκύλος, λέει η Ελενίτσα. - Ο άνθρωπος κυρία, λέει ο Κωστάκης. - Η καρδιά, λέει ο Τοτός... - Η καρδιά δεν έχει πόδια Τοτέ, απαντάει η δασκάλα. - Πώς δεν έχει; λέει ο Τοτός. Αφού εγώ κάθε βράδυ ακούω τον πατέρα μου που λέει: - "Έλα καρδούλα μου, άνοιξε τα πόδια σου..."









1.Μανάβης (Με ανάβεις)
2.Τακουνάς (Τα κουνάς)
3.Και ο λεωφοριατζής.... (Γιατι;;;;)
Γιατί ξέρει όλες τις στάσεις!!!!!






Ήταν μια ξανθιά σταματημένη στο φανάρι μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Ήταν ένας λεοφορειατζής μέσα στο λεοφορείο του, δίπλα της και την κοίταγε. Παίζει την κόρνα αυτή, την παίζει και κείνος. 
Κλείνει το μάτι αυτή, το κλείνει και κείνος. 
Ανοίγει το παράθυρο αυτή, το ανοίγει και κείνος. 
Τότε λέει η ξανθιά:
- Έκλασες και εσύ ρε φίλε;






Δύο γειτόνισσες συζητούν πίνοντας το πρωινό τους καφέ και λένε τα παράπονά τους.
- Εγώ, λέει η μια, όποτε απλώσω τα ρούχα που πλένω βρέχει και δεν στεγνώνουν.
- Εγώ, λέει η άλλη, όταν πλένω και τα απλώνω στεγνώνουν επειδή ο καιρός είναι πάντα καλός.
- Καλά, τη ρωτά η πρώτη, πως το καταλαβαίνεις ότι ο καιρός θα είναι καλός;
- Μα είναι απλό, της απαντά η δεύτερη, τη νύχτα που πάμε για ύπνο με τον άντρα μου του πιάνω τη ψ..ή και τη σηκώνω πάνω. Αν πέσει αριστερά η μέρα δε θα είναι καλή και δεν πλένω. Αν πέσει δεξιά θα είναι καλός ο καιρός και βάζω πλύσιμο.
- Καλά, ρωτά η άλλη, αν μείνει στητή στη μέση τι κάνεις;
- Έλα μωρή χαζή, άμα μείνει στητή το πλύσιμο θα σκέφτομαι;...






Συζητούν τρεις φίλοι για το ποιός κάνει τη γυναίκα του να φωνάζει περισσότερο στο sex.
Λέει ο πρώτος: 
- Εγώ όταν τελειώνω, κάνω την γυναίκα μου να φωνάζει για μισή ώρα!
Λέει ο δεύτερος: 
- Σιγά τα λάχανα, όταν τελειώνω εγώ, η γυνάικα μου φωνάζει για δύο ώρες! 
Και λέει και ο τρίτος: 
- Και οι δυο μαζί δεν πιάνετε τίποτα μπροστά μου!!! Όταν τελειώνω εγώ, η γυναίκα μου φωνάζει για μία βδομάδα.
- Αποκλείεται, λένε οι άλλοι δύο, αυτό δεν γίνεται!!! Πως τα καταφέρνεις;
- Α, είναι πολύ απλό. Όταν μου έρχεται να τελειώσω, την βγάζω και τελειώνω στις κουρτίνες !!!




http://asteiakia.gr

0 comments:

Post a Comment