Tuesday, December 27, 2011

Πηλιχού: "Έχω υπάρξει τρίτο πρόσωπο σε σχέση και το έχω πει στη γυναίκα του"


Έχει υπάρξει τρίτο πρόσωπο σε σχέση και δε διστάζει να το αποκαλύψει. Η Ιωάννα Πηλιχού έλιωσε τον πάγο με τις αποκαλύψεις της.

Μιλώντας στην εκπομπή Πρωινή Μελέτη, η Ιωάννα, αποκάλυψε πως έχει υπάρξει τρίτο πρόσωπο σε σχέση και όχι μόνο μια φορά.
Μάλιστα, όταν έμαθε πως ο σύντροφός της ήταν παντρεμένος εκείνη πήρε τηλέφωνο τη γυναίκα του και της είπε το τι συνέβαινε.
"Έχω υπάρξει τρίτο πρόσωπο. Υπήρξε φορά που το γνώριζα και φορά που δεν το γνώριζα", είπε χαρακτηριστικά.
"Στην περίπτωση που δεν το ήξερα, απλά το ανακοίνωσα στο δεύτερο πρόσωπο. Το είπα στη γυναίκα του ανθρώπου που ήμουν μαζί", συμπλήρωσε.
Έτσι λοιπόν τηλεφώνησε στη γυναίκα του και όπως είπε ακολούθησε ο εξής διάλογος.
"Εσύ ποια είσαι που με ρωτάς", είπε η σύζυγος.
"Α… ωραία, εσύ είσαι η σύζυγος κι εγώ είμαι η κοπέλα του", απάντησε η Πηλιχού.
Εκείνος έκανε το κλασσικό. Αρνήθηκε τα πάντα και την έβγαλε τρελή...

0 comments:

Post a Comment